Jako Spółka Mobi.pl prowadzimy serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny pojazdów takich jak:
- hulajnogi elektryczne
- elektryczne wózki inwalidzkie
- inne małe e-pojazdy
Jesteśmy serwisem centralnym marek: Techlife, Vsett, Tibo, Airwheel. Wyspecjalizowaliśmy się głównie w naprawach e-pojazdów, stąd jako użytkownik możesz mieć pewność, że Twój pojazd znajduje się w rękach fachowców.
Nasz serwis to jedno wyspecjalizowane miejsce. Jednak w zależności od potrzeb przeprowadzenia napraw, znajdują się tutaj odpowiednie strefy, takie jak:
firma Mobi.pl oferuje kompleksowe naprawy elektroniki pracujących w elektrycznych pojazdach:
Jesteśmy specjalistami w zakresie budowy akumulatorów litowo jonowych. Nasza firma posiada niezbędne oprzyrządowanie oraz doświadczenie, aby wykonywać następujące prace.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w naprawach elektrycznych pojazdów wykonujemy następujące usług:
Wszystkie naprawiamy przez nas elektryczne pojazdy po wykonaniu naprawy gwarancyjnej lub naprawy płatnej przechodzą serię testów sprawdzających sprawność pojazdu.
Jako centralny polski serwis dysponujemy magazynem części zamiennych liczącym ponad 1000 indeksów. Automatyzacja procesów pozwoliła na stały dostęp do wszystkich dostępnych elementów.
Części do hulajnóg elektrycznych stanowią niezbędnik każdego fana przemieszczającego się właśnie tym środkiem transportu. Musimy zdawać sobie bowiem sprawę, że nawet najsolidniejsza, najtrwalsza i najbardziej dopracowana hulajnoga z czasem po prostu się zużywa.
Nie stronimy od pomocy, odpowiadamy na pytania, doradzamy i staramy się rozwiązywać problemy szybko, konkretnie oraz profesjonalnie. Zależy nam na tym, aby w sposób jasny i przejrzysty wyjaśnić klientowi co dzieje się z jego pojazdem, na jakim etapie jest serwis oraz jakie prace muszą zostać wykonane.
SZCZEGÓŁOWE WARUNKI GWARANCJI
Dokładamy wszelki starań, aby proces reklamacji, wymiany lub zwrotu towaru był jak najwygodniejszy i jak najszybszy dla naszych klientów.
Okres gwarancji na akumulatory litowo-jonowe wynosi 12 miesięcy, na pozostałe podzespoły 24 miesiące od daty zakupu. Naprawy gwarancyjne wykonywane są w czasie nie dłuższym niż 28 dni, licząc od momentu otrzymania produktu.
Urządzenie automatycznie traci gwarancję na układ elektryczny w przypadku stwierdzenia przez serwis nieautoryzowanej ingerencji.
Naprawa gwarancyjna polega na wymianie lub naprawie uszkodzonego elementu.
Elementy uszkodzone podczas niewłaściwego użytkowania urządzenia (nie zgodnego z instrukcją obsługi) nie podlegają gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje części oraz podzespołów zastosowanych do innego urządzenia niż dedykowane.
Gwarancja nie obejmuje elementów eksploatacyjnych typu:
- klocki oraz bębny hamulcowe;
- dętki;
- opony (za wyjątkiem wady ujawnionej do 200 kilometrów po zakupie oraz uniemożliwiającej normalną eksploatację);
- łożyska układu kierowniczego oraz kół (za wyjątkiem wady ujawnionej do 500 kilometrów po zakupie)
- amortyzatory (za wyjątkiem wady ujawnionej do 500 kilometrów po zakupie oraz uniemożliwiającej normalną eksploatację) Gwarancja nie obejmuje również czynności eksploatacyjnych należących do właściciela, typu:
- czyszczenie oraz smarowanie układu zawieszenia oraz kierowniczego urządzenia;
- regulacja hamulców po wymianie klocków/tarcz hamulcowych oraz po rozbieraniu/modyfikacji zawieszenia czy wymianie opon;
Na czas naprawy Grupa GP SC nie dostarcza urządzenia zastępczego.
Do obowiązków użytkownika należy wyłącznie systematyczne ładowanie akumulatora, kontrolowanie ciśnienia w oponach oraz użytkowanie tylko w odpowiednich warunkach atmosferycznych.
Producent zastrzega sobie prawo do zmian w warunkach gwarancji. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej.